Se anunţă un an al descoperirilor

LA MULŢI ANI!

Cred că v-aţi şi săturat să auziţi asta, dar asta este- a mai trecut un an. Cum aţi sărbătorit? Cum aţi petrecut? Pe unde? Cu cine?

Eu mi-am petrecut ultimele zile din 2009 urmărind o avanpremieră a anului care vine. Adică o fost atâtea lucruri similare comprimate într-o perioadă aşa de scurtă de timp, că nu pot decât să cred că aşa va fi şi 2010…

Sfârşitul lui 2009 a adus o grămadă de descoperiri: am descoperit microfonul căştilor de telefon, am descoperit ce gust are carnea de sarmale folosită pe post de carne de chifteluţe (nu e rău, dar nu întrece originalul), am descoperit că orezul cu bob lung se găteşte mai greu decât cel obişnuit, am descoperit canicula din vagoanele de tren de clasa 2 (dacă vă e dor de vară, vă recomand o călătorie până la Bucureşti), am descoperit o carte nouă, câteva filme  şi am redescoperit plăcerea de a te aventura până la facultate pe gheţuş (ce plăcere… 😦 ).

Planuri pentru noul an? Nimic special. Iau totul aşa cum vine, rând pe rând sau toate odată, poate mai descopăr vre-o Americă 😀

Până una alta. Uite ultima descoperire- reclama Dioscovery Channel

Boom boom dy a da, boom dy ada
Boom boom dy a da, boom dy ada
Man, I just cannot get that song out of my head
Yeah, totally, I’m going again

I love the mountains,
I love the sun so bright,
I love crustaceans,
I love the stars at night.
I love the whole world
So many things to see
Boom boom dy a da, boom dy ada
Boom boom dy a da, boom dy ada
I love the catfish,
I love the lemur eyes,
I love the future,
I love when humans fly.
I love the whole world
No place I’d rather be
Boom boom dy a da, boom dy ada
Boom boom dy a da, boom dy ada
So dirty, she’ll love it!
I love to blast off,
I love adrenaline,
I love the Big Bang
I love when air is thin.
I love the whole world
And being part of it
Boom boom dy a da, boom dy ada
Boom boom dy a da, boom dy ada